FAQ

Hieronder vind je de veelgestelde vragen.

Er werkt iets niet in de app

Als dit het geval is neem dan contact op met de klantenservice via [email protected] of +31 (0)24-2027825. We gaat het voor je oplossen. Ik weet mijn abonneenummer niet meer. Je abonneenummer staat vermeld op de adresdrager van het magazine dat je in de brievenbus ontvangt en in de welkomst mail die je hebt ontvangen bij het afsluiten van je abonnement. Je kunt je abonneenummer ook aanvragen bij de klantenservice via [email protected] of +31 (0)24-2027825.

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen doe je met je abonneenummer en postcode. Let op dat de postcode aan elkaar geschreven is en met hoofdletters. Je abonneenummer heb je via de mail ontvangen en kun je terugvinden op het adreslabel als je een uitgave krijgt thuisgestuurd. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice via [email protected] of +31 (0)24-2027825.

Verschijnen oude jaargangen van c’t ook in de app?

Momenteel zijn alle edities vanaf c’t 1-2/2018 beschikbaar. We zijn nog aan het onderzoeken om te kijken of we oudere jaargangen ook gaan toevoegen. Kan ik een uitgave downloaden voor mijn persoonlijke archief? Dit kan via de webreader. Je kunt via je browser inloggen op de webreader, een editie openen en onder in het menu is een functie om je uitgave als PDF te downloaden. Ik ben geen abonnee maar wil wel digitaal de c’t lezen. Dat kan. Digitale edities zijn verkrijgbaar als in-app aankopen of je kunt een digital-only abonnement afsluiten door in het app menu naar Abonneren & inloggen te gaan en te tikken op Abonnementen bekijken. ??Let op: digital-only abonnementen verlopen via de diensten van Google en/of Apple en zij beheren ook het abonnement. F&L Media heeft geen toegang tot gegevens van deze abonnementen en kan deze dus ook niet opzeggen of verlengen. Daarbij geeft een digital-only abonnement ook geen toegang tot de webreader en de optie om edities als PDF te downloaden. Als mijn abonnement is afgelopen verlies ik dan ook toegang tot de app? Alle edities die je tijdens je abonnement in de app hebt gedownload kun je gewoon blijven lezen na afloop van je abonnement. Voorwaarde is wel dat je de editie al op je apparaat hebt staan voordat je abonnement is afgelopen.

Ik ben al ingelogd maar zie nog steeds een optie om een abonnement af te sluiten?

Als je al abonnee bent van c’t hoef je alleen maar in te loggen met je abonneenummer en postcode om digitaal te kunnen lezen. De optie om in de app een digital-only abonnement af te sluiten is een extra optie voor niet-abonnees om via de Google PlayStore of Apple AppStore een digital-only abonnement af te sluiten. Als bestaande abonnee van het blad kun je deze optie dus negeren. Deze abonnementen verlopen volledig via de diensten van Google en/of Apple en geven alleen toegang tot de digitale edities via de app. Je krijgt dan dus geen toegang tot de webreader en de optie om edities te downloaden als PDF. Ook het opzeggen van dit abonnement verloopt dan via Google en/of Apple en niet via F&L Media.